• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
استاندار البرز مطرح کرد؛

اختصاص ۳۳ میلیارد تومان به حوزه مخزن سازی و شبکه آبرسانی روستایی در البرز

  • کد خبر : 17157
  • 21 اردیبهشت 1402 - 18:27
اختصاص ۳۳ میلیارد تومان به حوزه مخزن سازی و شبکه آبرسانی روستایی در البرز
استاندار البرز با اشاره به تامین مسیر کانال کشی و لوله گذاری آب و جاده های روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ، از اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار به حوزه مخزن سازی و شبکه آبرسانی روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در حاشیه آئین بهره برداری از طرح های جهاد آبرسانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی روستای هیو ساوجبلاغ، از فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در کشور و این استان خبر داد و گفت: البرز اولین استانی است که موفق به اتمام پروژه های محرومیت زدایی با جذب اعتبارات لازم در سال گذشته شده است.

وی با اشاره به تامین مسیر کانال کشی و لوله گذاری آب و جاده های روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ، از اختصاص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار به حوزه مخزن سازی و شبکه آبرسانی روستایی خبر داد و اظهار کرد: ۱۳۰ روستای استان البرز دچار تنش آبی بوده و ۲۰ روستا نیز با مشکل شبکه ای مواجه هستند که طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)، مشکلات این ۱۵۰ روستا در سال جاری مرتفع می شود.

استاندار البرز، آبرسانی، ایجاد و اصلاح زیرساخت جاده ای و احداث مسکن محرومین را سه ماموریت اصلی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) دانست و عنوان کرد: ۱۵۰ کیلومتر زیرسازی همراه با آسفالت روستاها، ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت برای تمامی روستاهایی که دچار مشکل روکش هستند و ساخت ۳۰ هزار مسکن برای محرومین و نیازمندان طی تفاهم نامه منعقد شده انجام خواهند شد.

عبداللهی بیان کرد: در حوزه احداث مدرسه و مجموعه های ورزشی که نیاز محلات و روستاهای محروم است نیز اقداماتی در دستورکار قرار گرفته است. تلاش ما بر آن است تا با بکارگیری همه ظرفیت های موجود و همدلی و انسجام مسئولین، در دولت سیزدهم، مشکلات استان البرز را در حوزه محرومیت زدایی و تامین زیرساخت ها برطرف کنیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.