• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۳۰۰ بیمار نیازمند البرزی

  • کد خبر : 9448
  • 19 شهریور 1401 - 13:16
ارائه خدمات درمانی رایگان به ۳۰۰ بیمار نیازمند البرزی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج از ارائه خدمات درمانی رایگان به 300 مددجوی نیازمند البرزی توسط پزشکان مرکز نیکوکاری ایران اسلامی در البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالله طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج با اشاره به اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های استان البرز در جهت توسعه خیر و احسان و کاهش فقر و محرومیت گفت: مراکز نیکوکاری کمیته امداد البرز در زمینه‌های مسکن، درمانی، فرهنگی، ورزشی، حقوقی، اشتغال و معیشت نیازمندان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، پزشکان نیکوکار با حضور در مصلای گرمدره به یاری بیماران نیازمند آمدند افزود: در این راستا پزشکان مرکز نیکوکاری ایران اسلامی به ۳۰۰ مددجو و نیازمند در زمینه‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی، قلب، ریه، زنان، جراحی لثه، داروخانه، غربالگری، مشاوره و طب فیزیکی خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک کرج اذعان کرد: مشارکت در امور نیکوکاری صرفا به کمک های نقدی و کالا منحصر نمی‌شود و هر شهروند علاقه‌مند به مشارکت در رفع فقر و محرومیت از جامعه می‌تواند با توجه به تخصص خود به نیازمندان جامعه خدمت کند. در این دو روز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات به ۳۰۰ نفر از مددجویان البرزی ارائه شد.

طاهری گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9448

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.