• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اعلام نتایج آثار منتخب و برگزیده رویداد چهل

  • کد خبر : 9443
  • 18 شهریور 1401 - 19:04
اعلام نتایج آثار منتخب و برگزیده رویداد چهل
کارشناس دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان البرز خبر داد: اسامی و آثار منتخب و برگزیده رویداد هنری «چهل» پس از داوری اعلام و به زودی در سطح شهر اکران خواهند شد.

علیرضا کریمی کارشناس دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از اعلام نتایج آثار منتخب و برگزیده رویداد «چهل» در استان البرز خبر داد و گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار توسط هنرمندان شرکت کننده در کارگاه تجسمی ۴۰ (طراحی بیلبوردهای شهری با محوریت نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده) با هدایت استاد سیدحسن موسی‌زاده، ۳۴ اثر طی سه روز توسط ۱۷ هنرمند تولید و به دبیرخانه رویداد ارسال شد.

وی افزود: با حضور نمایندگان حوزه هنری استان البرز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج جلسات داوری، برگزار و از میان آثار ارسال شده، ۱۷ اثر در بخش «منتخب» و ۳ اثر در بخش «برتر» شناخته شدند. آثار هنرمندان حسین براتی، عرفان بهمنی و رضا فراهانی در بخش «برتر» و آثار هنرمندان محسن راستی‌پور، معصومه ملک نسب، مسعود پورزارعی، نعیمه فاضلی، محمدجواد مرآتی، ایمان میرزایی، حانیه ماه‌پسند، محسن هیزجی و حمید ایلانلو در بخش «منتخب» معرفی شدند.

کارشناس دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان البرز بیان کرد: آثار منتخب و برگزیده به مناسبت اربعین حسینی به منظور اکران شهری به شهرداری کرج تحویل داده می شوند تا با توجه به نوع اثر در تابلوهای شهری در موقعیت های مکانی مناسب نصب آن ها صورت گیرد. مطابق فراخوان اعلامی، به همه آثار اعم از منتخب و برتر، ۱۵ میلیون ریال و به شکل متمایز به آثار برتر مبلغ ۳۰ میلیون ریال دیگر، اعطا خواهد شد.

کریمی یادآور شد: به همه هنرمندان حاضر در کارگاه نیز گواهی شرکت با قید آثار پذیرش‌شده در بخش منتخب یا برتر نیز تقدیم می‌شود. دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان البرز مصمم است کارگاه‌های بعدی با موضوعات دیگر را با تعامل با دستگاه ها و نهادهای شهری تا پایان سال برگزار کند تا با بهره‌مندی از آن بتوان علاوه بر حمایت از هنرمندان بومی استان و سهیم کردن حداکثری‌ آن ها در گرافیک محیطی شهر، کیفیت بصری این مهم را در کرج ارتقا داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9443

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.