• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

البرز، پایلوت گردشگری عشایری جامعه بنیاد می‌شود

  • کد خبر : 13946
  • 03 اسفند 1401 - 16:53
البرز، پایلوت گردشگری عشایری جامعه بنیاد می‌شود
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از گسترش گردشگری عشایری به صورت بومگردی و جامعه بنیاد به صورت پایلوت در البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جلسه هم افزایی گسترش همکاری‌ها در زمینه توسعه گردشگری عشایری با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سرپرست امور عشایر البرز امروز در در محل این اداره کل برگزار شد.

یحیی دارایی، سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در این نشست، با اشاره به اهمیت گردشگری عشایری و شناسایی ۱۰ منطقه ییلاقی و قشلاقی مستعد در البرز توسط اداره امور عشایری این استان گفت: این نوع گردشگری به صورت بومگردی و گردشگری جامعه بنیاد عشایری است.

وی از گسترش گردشگری عشایری به صورت بومگردی و جامعه بنیاد به صورت پایلوت در البرز خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل و اداره امور عشایر استان منعقد شده که بر اساس آن، همکاری‌های متقابل در زمینه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بین دو دستگاه مذکور افزایش می یابد.

ملیحه نظام آبادی، سرپرست اداره امور عشایر استان البرز نیز در این نشست، ضمن قدردانی از سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای نگاه مثبت نسبت به گسترش گردشگری عشایری اظهار کرد: یکی از راه‌های ایجاد تنوع در معیشت عشایر، ایجاد گردشگری عشایری است.

وی با اشاره به راه اندازی میزهای تخصصی گردشگری و صنایع دستی اذعان کرد: برای کمک به عشایر و حفظ و صیانت از اشتغال آن‌ها، گردشگری و بومگردی در مناطق عشایری راه‌ اندازی شده است و سازمان عشایر ایران نیز در این زمینه همین سیاست‌ها را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13946

ثبت دیدگاه

  1. You have observed very interesting points! ps nice site.

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  2. What i don’t understood is actually how you are not actually much more well-liked than you might be right now. You are so intelligent. You realize therefore considerably relating to this subject, produced me personally consider it from numerous varied angles. Its like women and men aren’t fascinated unless it is one thing to accomplish with Lady gaga! Your own stuffs excellent. Always maintain it up!

    https://guru4togel.live/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.