• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5

انجام ۱۰۳ عملیات نجات توسط سازمان آتش نشانی کرج در هفته گذشته

  • کد خبر : 8433
  • 25 تیر 1401 - 10:01
انجام ۱۰۳ عملیات نجات توسط سازمان آتش نشانی کرج در هفته گذشته
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در هفته گذشته اطفای 99 مورد حریق و انجام 103 عملیات نجات توسط سازمان آتش نشانی کرج در هفته گذشته صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج، محمد جمشیدی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی هفته گذشته، با حضور ۸۵۱ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۰۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات لازم و ۳۲۴ دستگاه خودروی عملیاتی به ۹۹ مورد حریق و ۱۰۳ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه ۲۹ مورد احتیاط و ۲۱ مورد استقرار در سطح شهر نیز با حضور نیروهای آتش نشانی صورت گرفته است، عنوان کرد: بر اثر حوادثی که در هفته پیش رقم خورد، ۸۰ مورد نجات یافتند، پنج نفر نیز مصدوم شده و یک فوت کرده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت ها در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۱ حریق و ۹ مورد حادثه، ایستگاه ۱۱۴ با ۱۲ حریق و سه مورد حادثه، ایستگاه ۱۱۰ با ۱۱حریق و چهار مورد حادثه، ایستگاه ۱۲۳ با سه حریق و ۱۲ مورد حادثه، صورت گرفت.

جمشیدی ادامه داد: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز ۱۶ مورد جواز و  ۳۹ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۳۰ نفر کارشناس صادر شده است. ۱۴ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ۱۰ مورد ارائه خدمات مشاوره ای و ۹ مورد اخطار ایمنی با حضور ۹۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل سازمان آش نشانی اضافه کرد: یک مورد بازدید از صنوف با حضور دو نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف و صدور پنج مورد گواهی جهت علت حریق، صدور ۶ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۷ نفر کارشناس اعزامی طی یک هفته گذشته توسط این سازمان صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8433

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.