به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، مریم یوسفزاده، مسئول مجتمعهای خدماتی- رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی در این استان فعالیت می کنند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۵ بازدید از مجتمعهای خدماتی – رفاهی بین راهی استان انجام شده است.
وی مطرح کرد: مجتمعهای خدماتی – رفاهی بین راهی نقش بسزایی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جادهای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها دارند. بازدید از عملکرد این مجتمع ها با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران صورت می گیرد.
به گفته مسئول مجتمعهای خدماتی- رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز، در بازدید از این مجتمعها شاخصهای مختلفی همچون وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه و رستوران، آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد.
یوسفزاده، با تاکید بر اینکه این بازدیدها در طول سال به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد، عنوان کرد: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی، موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/