• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

انجام ۱۲۵ بازدید از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی البرز

  • کد خبر : 8611
  • 05 مرداد 1401 - 15:13
انجام ۱۲۵ بازدید از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی البرز
مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از انجام 125 بازدید از مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی در این استان فعالیت می کنند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۵ بازدید از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی استان انجام شده است.

وی مطرح کرد: مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی نقش بسزایی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها دارند. بازدید از عملکرد این مجتمع ها با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران صورت می گیرد.

به گفته مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی همچون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه و رستوران، آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

یوسف‌زاده، با تاکید بر اینکه این بازدیدها در طول سال به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد، عنوان کرد: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی، موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.