• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
جانشین فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

انهدام باند آدم ریایی در کرج

  • کد خبر : 23682
  • 11 آبان 1402 - 13:50
انهدام باند آدم ریایی در کرج
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سه نفر گروگانگیردر شهرستان کرج خبر داد و گفت: متهمان به آدم ربایی اعتراف و انگیزه خود را اخاذی از خانواده فرد ربوده شده عنوان کردند.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پي تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينکه عمویش توسط افراد ناشناس ربوده شده و آدم ربایان درخواست ۳۵۰ میلیون تومان پول نقد دارند، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ويژه ای توسط ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت دنبال شد.

وی بیان کرد: با انجام تحقيقات تخصصی و اطلاعاتی با و دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده، ماموران اقدامات گسترده ای را برای آزادسازی گروگان آغاز کردند و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در يکي از محلات شهرستان شناسايي کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی بلافاصله محل را محاصره و در عملياتي دقیق و حساب شده فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد کنند. در این عملیات سه گروگانگیر دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان در بازجویی های اولیه در مواجهه با مستندات پلیس به آدم ربایی اعتراف و انگیزه خود را اخاذی از خانواده فرد ربوده شده عنوان کردند. پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد می کند و اجازه جولان به آن ها نمی دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.