• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

انهدام باند ۹ نفره سرقت خشن در طالقان

  • کد خبر : 25096
  • 14 دی 1402 - 12:40
انهدام باند ۹ نفره سرقت خشن در طالقان
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند حرفه ای 9 نفره سرقت خشن در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: ارزش اموال سرقتی از مالباختگان 250 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت های منزل توام با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته هویت اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیات های مختلف اعضای این باند ۹ نفره دستگیر شدند. متهمان در بازجویی ها تاکنون به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت منزل و پلاک خودرو در استان های البرز، کرمانشاه، تهران بزرگ، لرستان و غرب استان تهران اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در خصوص این پرونده سه مالخر در شهرهای تهران و فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل طلا و سکه، لوازم شخصی شامل موبایل و ساعت های گران قیمت، لوازم خانگی و پلاک خودروهای مسروقه کشف شد.

سردار هداوند بیان کرد: با تلاش همکاران بنده تاکنون ۵۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شده اند و ارزش ریالی اموال به سرقت رفته از آن ها حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

وی به شهروندان توصیه کرد حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل و هنگام ترک منزل از نگهداری هرگونه وجه نقد، اشیای قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کرده و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.