• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6
دادستان نظرآباد خبر داد؛

بازداشت دو باند سرقت از واحدهای تولیدی در نظرآباد

  • کد خبر : 19263
  • 11 تیر 1402 - 12:12
بازداشت دو باند سرقت از واحدهای تولیدی در نظرآباد
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از شناسایی و بازداشت دو باند سرقت از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی که بیشتر اعضای آن ها از اتباع بیگانه بودند خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سامان قاضی زاده، دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: درپی وقوع سرقت‌های سریالی از کارگاه ها و کارخانجات سطح حوزه قضایی که در بازه زمانی سه ماهه اتفاق افتاده و موجب ایجاد فضای ناامن شده بود، دستورات قضایی برای شناسایی و بازداشت عاملان این سرقت‌ها به نیروی انتظامی صادر شد.

وی عنوان کرد: در نتیجه اقدامات پلیسی، دو باند سرقت متشکل از ۱۳ نفر که بیشتر آن‌ها اتباع بیگانه بودند، در مناطق مختلف شهرستان ری و روستای خلازیر استان تهران شناسایی و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد افزود: اعضای این باند، شبانه با استفاده از دو خودروی سواری و یک وانت، به نزدیکی شرکت یا کارگاه شناسایی شده می‌رفتند و سارقان پس از پیاده شدن از خودروها اقدام به جمع آوری اموال باارزش کارگاه‌ها می‌کردند و در فرصت مناسب این اموال را با انتقال به خودرو، به سرقت می‌بردند.

قاضی زاده با بیان اینکه تاکنون ۱۳ نفر در این زمینه بازداشت شده اند، افزود: ۱۰ نفر از سارقین بازداشت شده از اتباع و بقیه ایرانی هستند که تحقیقات تکمیلی در مورد آن‌ها در شعبه ۲ دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد ادامه دارد. متهمان این پرونده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19263

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.