• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز؛

 بازگشت پیکر دو شهید دفاع مقدس البرز به وطن پس از سال ها

  • کد خبر : 27776
  • 11 اردیبهشت 1403 - 12:10
 بازگشت پیکر دو شهید دفاع مقدس البرز به وطن پس از سال ها
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از بازگشت پیکر دو شهید دفاع مقدس پس از سال ها دوری از وطن و تشییع آنها در مهرشهر و ماهدشت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امیرحسین دانش کهن، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، از تفحص و شناسایی پیکر دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس به نام های محمدرضا غضبان احمدی و جهانگیر بیات، پس از سال‌ها دوری از وطن خبر داد و گفت: با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی به خانواده های این دو شهید اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده شده و پیکر شهید «جهانگیر بیات» نیزروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰ صبح از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه تدفین می شود.

شایان ذکر است شهید «جهانگیر بیات»، متولد یکم مهر ماه ۱۳۴۲، در بیست و یکم بهمن سال ۱۳۶۱، در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسید. شهید «محمدرضا غضبان احمدی» نیز، متولد چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۴۳، در یکم مهر سال ۱۳۵۹، در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد. پیکرهای مطهر این دو شهید سال‌ها به عنوان جاویدالاثر شناسایی می شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27776

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.