• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
11

استفاده از برترین تكنولوژی در تجهيز روشنايی باند فرودگاه پيام

  • کد خبر : 2293
  • 24 آذر 1399 - 15:05
استفاده از برترین تكنولوژی در تجهيز روشنايی باند فرودگاه پيام
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این فرودگاه با استفاده از برترين و به روزترين تكنولوژی های حوزه هوانوردی باهدف تجهيز سيستم روشنايی باند، جزء فرودگاه های سطح یک کشور در این بخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از استفاده از برترین و به روز ترین تکنولوژی در تجهیز سیستم روشنایی باند فرودگاه پیام خبر داد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه اعلام کرد: هم اکنون سیستم روشنایی باند شامل کابل کشی، نصب چراغ های کفی باند، کفی تاکسی و نصب رگلاتورهای جریان ثابت در حال انجام و در آینده نزدیک نیز به طور کامل به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه استاندارد روشنایی باند فرودگاه بین المللی پیام هم تراز با فرودگاه های سطح یک کشور از جمله فرودگاه مهرآباد است اظهار کرد: این فرودگاه از نظر چراغ و روشنایی جزء چهار فرودگاه در کشور است که در آن از سیستم ال.ای.دی که مصرف کمتر و عمر بیشتری دارند، استفاده شده است.

ثناگو مطلق گفت: همچنین رگلاتورهای جريان ثابت به كار گرفته شده برای سيستم پست روشنايی در اين فرودگاه، از نظر به روز رسانی و مجهز بودن فرودگاه پيام را جزو سه فرودگاه اول كشوردر اين بخش قرار داده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: با بهره برداری کامل از این پروژه، قابلیت پرواز در طول شب، پرواز با دید کم و مه گرفتگی، فرودگاه بین المللی پیام ارتقا یافته و جزء فرودگاه های سطح یک کشور در این بخش خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2293

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.