• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

برخورداری مردم از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های توسعه یافتگی جوامع است

  • کد خبر : 28035
  • 21 اردیبهشت 1403 - 2:00
برخورداری مردم از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های توسعه یافتگی جوامع است
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز مطرح کرد: برخورداری همه اقشار جامعه از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های عدالت اجتماعی و توسعه یافتگی جوامع است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، فواد محمدی سرپرست صندوق استان با حضور در دفتر علی حدادی نماینده مردم شهرستان های نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، با وی دیدار و گفت وگو کرد.

حدادی در این دیدار با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: موضوع بیمه اجتماعی برای قشر روستائی، عشایری، کشاورزان و … مغفول مانده و نیاز به تبیین و توجه بیشتری دارد لذا در این برنامه نسبت به موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر توجه ویژه ای شده است.

محمدی، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، نیز در این دیدار بیان کرد: در استان البرز تاکنون حدود۲۱ هزار نفر عضو صندوق شده اند که حدود یک هزار و صد خانوار به واسطه بازنشستگی، فوت یا ازکارافتادگی سرپرست خانوار، از خدمات و مزایای صندوق بهره مند شده اند.

وی افزود: پیش از انتخابات اقدامات قابل توجهی نظیر ایجاد «پویش من رأی می دهم»، پرداخت تسهیلات بدون بهره و بدون نیاز به ضامن و حتی حضور در بانک به جامعه هدف، ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان به مستمری بگیران صندوق و … در راستای ایجاد رضایتمندی توسط صندوق انجام شد.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز با بیان اینکه رسالت صندوق ارائه خدمات بیمه اجتماعی به جامعه مولد و زحمتکش کشاورز، روستائی و عشایر است، مطرح کرد: برخورداری همه اقشار جامعه از بیمه اجتماعی یکی از مولفه های عدالت اجتماعی و توسعه یافتگی جوامع است.

محمدی تأکید کرد: این صندوق در راستای تسهیل در عضویت اقشار مختلف جامعه، اقدام به سطوح درآمدی هشت گانه کرده است تا افراد با هر سطحی از درآمد بتوانند از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

وی در پایان با اشاره به میزان ضریب نفوذ صندوق مذکور در البرز خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صندوق، شاهد گسترش چتر پوشش بیمه اجتماعی صندوق در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.