• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

  • کد خبر : 27621
  • 06 اردیبهشت 1403 - 22:06
برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در این استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، میثم قدمی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت و روز ملی ایمنی حمل و نقل، برنامه های متنوعی با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای و کاهش تصادفات رانندگی از سوی اداره کل راهداری البرز در سطح استان برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده این اداره کل در این روز بیان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف، اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای و نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله این برنامه ها هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در استان برشمرد.

قدمی از برگزاری مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان نیز خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت این روز همایش راکبین موتور نیز برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودرو‌ها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.