• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز خبر داد؛

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید کرج

  • کد خبر : 26777
  • 02 فروردین 1403 - 2:00
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید کرج
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در قسمت ورودی شهر کرج به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در قسمت ورودی شهر کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان با ۲۵ غرفه صنایع دستی و ۶ غرفه سوغات و مشتقات عید نوروز برپاست.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی البرز، شهرداری کرج و خانه کارآفرینان صنایع دستی برگزار شده است و تا ۱۵ فروردین به کار خود ادامه می دهد، بیان کرد: گردشگران و مسافران ورودی به استان البرز می توانند از این مجموعه هنری بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، محصولات رشته‌های مختلف صنایع‌دستی از جمله گلیم بافی، چرم، معرق، حکاکی چرم، سوخت‌نگاری روی چوب، سفال و سرامیک زیور آلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و … را از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه برشمرد.

خاکی با اشاره به عرضه محصولات مرتبط با عید نوروز از جمله گل، شمع، شیرینی، سوغاتی همچون گز و سوهان در این نمایشگاه گفت: برپایی غرفه‌های صنایع دستی و سوغات در کنار پایگاه‌های نوروزی برای ارائه خدمات متنوع به مسافران نوروزی می‌تواند به ایجاد جوی شاد و نیز حمایت از هنرمندان صنایع دستی کمک کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.