• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2
طی سال گذشته انجام شد؛

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی در البرز

  • کد خبر : 27697
  • 09 اردیبهشت 1403 - 6:10
بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی در البرز
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: طی سال گذشته بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی در البرز بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به مناسبت نهم اردیبهشت و روز روانشناس و مشاور گفت: سلامت روان، بخش مهمی از زندگی است که تاثیر بسیار مهم و مثبتی در آن دارد و علاوه بر بعد جسمانی بر بعد روحی و معنوی نیز تاثیر می گذارد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت روان خانواده به همان میزان سلامت جسمانی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی در البرز بهره مند شدند. امسال نیز با هدف تحقق این مهم، مراکز و پایگاه های بهداشتی استان البرز آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به همه خانواده ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: طی سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در زمینه سو مصرف مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

دکتر صیادی ضمن تبریک روز روانشناس و قدردانی از تلاش های خالصانه فعالان این عرصه گفت: البرز نشینان می توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان روانشناسی در حوزه های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزندپروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت های خانگی، اعتیاد و … بهره مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27697

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.