• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز:

بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان البرزی ایجاد شد

  • کد خبر : 16934
  • 17 اردیبهشت 1402 - 10:23
بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان البرزی ایجاد شد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: طی سال گذشته، به 11 هزار و 336 نفر مددجو و نیازمند، خدمات ایجاد اشتغال ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کیومرث عدل بخش، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار را از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال عنوان کرد.

وی مطرح کرد: در سال گذشته به ۱۱ هزار و ۳۳۶  نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است و تسهیلات اشتغال این نهاد علاوه بر افراد مورد حمایت، به پنج دهک پایین درآمدی نیز تعلق می گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اعطای بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۸ هزار و ۲۴۹ نفر در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: پس از احصا و شناسایی مستعدان اشتغال، آموزش های مقدماتی و مهارت های فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال به آن ها ارائه می شود.

عدل بخش خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۸۵۱ مورد از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه های طرف قرارداد، ۳ هزار و ۸۷ مورد از طریق معرفی به کاریابی و ۶ هزار و ۹۹۱ نفر نیز پس از گذراندن دوره های آموزشی مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و تعدادی از نیازمندان پرداخت می‌شود، افزود: برای کارفرمایانی که مددجویان موردحمایت این نهاد را در کسب‌وکار خود بکارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.