• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

بیمارستان امام خمینی (ره) موقتاً در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد

  • کد خبر : 6213
  • 16 مرداد 1400 - 14:25
بیمارستان امام خمینی (ره) موقتاً در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی طی مکاتبه‌ای با استانداری البرز پیشنهاد داده که در صورت نیاز و تا زمان فروکش شدن بیماری کرونا در استان، بیمارستان امام خمینی (ره) با تمام تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی به‌صورت موقت در اختیار دانشگاه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به کلیپ منتشر شده از بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اظهار داشت: سهامداران اصلی بیمارستان امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز هستند و این بیمارستان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی نیست.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت تمامی تخت‌های بیمارستانی و کادر درمان، به حول قوه الهی توانسته خدمات مطلوبی را به بیماران و مراجعین ارائه دهد. علیرغم اینکه موج پنجم بسیار شدیدتر از موج‌های قبلی بوده، در ارائه خدمات دانشگاه خللی نبوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مکاتبات و پیگیری‌های لازم با مقامات استانی برای استفاده از ظرفیت درمانی این بیمارستان در جهت ارائه خدمات به بیماران کرونایی انجام شده است که امید است موانع قانونی آن به همت مسئولان مربوطه برطرف شود. اضافه شدن فضای درمانی بیمارستان در شرایط کنونی بیماری کرونا حتی به‌صورت موقتی بسیار مؤثر خواهد بود.

فتحی مطرح کرد: دانشگاه علوم پزشکی طی مکاتبه‌ای با استانداری البرز پیشنهاد داده که در صورت نیاز و تا زمان فروکش شدن بیماری کرونا در استان، بیمارستان امام خمینی (ره) با تمام تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی به‌صورت موقت در اختیار دانشگاه قرار گیرد که امیدواریم در صورت تحقق این امر تا فروکش شدن موج پنجم بتوانیم به مدیریت بهتر تخت‌های بیمارستانی کمک کنیم.

وی تأکید کرد: بیش از ۱۷ ماه است که نیروهای بهداشت و درمان در حال مبارزه بی‌امان با این بیماری هستند و اکنون در موج پنجم کرونا و سویه جدید دلتا فشار و سختی زیادی را متحمل می‌شوند. امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این بیمارستان به‌صورت قانونی رفع شود و مردم استان بتوانند از ظرفیت درمانی این بیمارستان مثل گذشته بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.