• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
فرماندار ساوجبلاغ:

بیمه اجتماعی باید با تمام توان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود

  • کد خبر : 25145
  • 18 دی 1402 - 11:23
بیمه اجتماعی باید با تمام توان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود
فرماندار ساوجبلاغ گفت:‌ موضوع بیمه اجتماعی باید با تمام توان و به نحو شایسته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

به گزارش دیده بان البرز، محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ در دیدار با سرپرست اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز اظهار کرد: اقشار جامعه با بهره مندی از بیمه اجتماعی در زمان پیری و فوت و یا در زمان ازکارافتادگی سرپرست خانوار از کمک نهادهای حمایتی بی نیاز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پس موضوع بیمه اجتماعی باید با تمام توان و به نحو شایسته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود، بیان کرد: تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان را برای آگاهی بخشی به منظور بهره مندی مشمولان فاقد پوشش بیمه اجتماعی به کار می‌گیریم.

فواد محمدی، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز نیز در این جلسه گفت: در دولت سیزدهم بهره مندی تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی در دستورکار قرار گرفته و با تخصیص بودجه مناسب به صندوق، تمامی مشمولان فاقد پوشش بیمه اجتماعی می‌توانند با عضویت، ضمن بهره مندی از یارانه پنهان بیمه‌ای با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت بیمه‌ای بهره مند شوند.

وی مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای را از جمله مزایای این بیمه دانست و افزود: در راستای فراگیری بیمه اجتماعی و سهولت در پرداخت، حق بیمه‌ها در سطوح درآمدی هشت گانه از ۶۲۵ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه در نظر گرفته شده تا تمامی آحاد جامعه توان پرداخت و بهره مندی از آن را داشته باشند.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز خواستار حضور در جلسه‌ها، تجمع‌ها، مراسم مذهبی و تمامی مکان‌های مرتبط با جامعه هدف صندوق هستیم تا با تشریح خدمات و مزایای صندوق بتوانیم در راستای پوشش همگانی گام‌های مثمر ثمری برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.