• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز خبر داد؛

تاکید بر برپایی نمایشگاه مشترک فعالان حوزه فناوری اطلاعات ایران و روسیه در کرج

  • کد خبر : 12432
  • 01 دی 1401 - 11:00
تاکید بر برپایی نمایشگاه مشترک فعالان حوزه فناوری اطلاعات ایران و روسیه در کرج
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز گفت: در گفت و گو با نماینده دولت روسیه مطرح شد تا نمایشگاه مشترک فعالان حوزه فناوری اطلاعات دو کشور در شهر کرج برپا شود. نماینده اتاق ایران و روسیه نیز ضمن خرسندی از این پیشنهاد، بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

شروین سوری، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: جمعی از شرکت های نرم افزاری، تشکل های نیمه دولتی حوزه کسب و کارهای دیجیتال و نماینده دولت روسیه که به ایران سفر کرده بود، به دعوت رئیس هیئت مدیره سازمان نصر البرز با هیئت مذاکره کننده این سازمان دیدار کردند.

وی افزود: در این دیدار، طرفین مذاکره با تاکید بر باز بودن فضای همکاری، امکانات و شرایط موجود را بررسی کردند. همچنین در گفت و گو با نماینده دولت روسیه مطرح شد تا نمایشگاه مشترک فعالان حوزه فناوری اطلاعات دو کشور در شهر کرج برپا شود. نماینده اتاق ایران و روسیه نیز ضمن خرسندی از این پیشنهاد، بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز با اشاره به تشریح ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز، توانمندی های شرکت ها، اشخاص حقیقی و همچنین استارتاپ های فناورانه البرز در این نشست، بر آمادگی این اکوسیستم برای حضور در بازارهای بین المللی نیز تاکید کرد.

سوری بیان کرد: در این دیدار دوستانه، سیاست های سازمان نظام صنفی رایانه ای به جهت توسعه کسب و کارهای مرتبط، ایجاد مهاجرت معکوس و همچنین توانمندسازی متخصصین حوزه فاوا تبیین و مقرر شد برنامه ریزی های لازم برای بازدید هیئت روسی از شرکت های عضو سازمان نصر البرز صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد هیئت ایرانی سازمان نصر البرز نیز از شرکت های مسکو بازدید کنند و شرکت در رویداد و نمایشگاه مسکو را در دستور کار خود قرار دهند. در این دیدار، نماینده دولت روسیه تمایل خود را به استفاده از پتانسیل های نرم افزاری شرکت های عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز اعلام کرد.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز اظهار کرد: هیئت روسی پس از سال جدید میلادی نیز در کشور ایران حضور پیدا خواهند کرد و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند تا آن زمان، خدمات قابل ارائه خود را جهت ارائه به حاضرین، به زبان انگلیسی یا روسی آماده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12432

ثبت دیدگاه

  1. ivltbv

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.