• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
مدیر حوزه های علمیه استان البرز مطرح کرد؛

تاکید بر تشکیل و حمایت شرکت های خلاق و دانش بنیان حوزه های دینی

  • کد خبر : 12397
  • 30 آذر 1401 - 2:21
تاکید بر تشکیل و حمایت شرکت های خلاق و دانش بنیان حوزه های دینی
مدیر حوزه های علمیه استان البرز، پیشنهاد همکاری مشترک حوزه های علمیه و کارخانه نوآوری استان را در زمینه تشکیل، حمایت و هدایت شرکت های خلاق و دانش بنیان حوزه علوم انسانی، اجتماعی و دینی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مدیر حوزه های علمیه استان البرز به همراه معاونین و جمعی از مبلغین حوزه، از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر در این مجموعه بازدید کردند و از نزدیک با اقدامات، فعالیت ها، خدمات و امکانات آن ها آشنا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین خوئینی، مدیر حوزه های علمیه استان البرز در حاشیه این بازدید از اقدامات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت شتاب دهنده سیوان بابت راه اندازی کارخانه و کمک به ایجاد اشتغال، امید و نشاط اجتماعی در بین جوانان تحصیل کرده و نخبه و نیز هدایت و رهبری فریلنسرها و شرکت های نوپا و فعال در حوزه دانش بنیان و خلاق قدردانی کرد.

وی همچنین در نشستی که با مسئولین مربوطه برگزار شد، پیشنهاد همکاری مشترک حوزه های علمیه استان و کارخانه نوآوری البرز را در زمینه تشکیل، حمایت و هدایت شرکت های خلاق و دانش بنیان حوزه علوم انسانی، اجتماعی و دینی مطرح کرد.

در ادامه این نشست معاونین حوزه های اجتماعی، سیاسی، تبلیغی و مسئولین بخش های دانش آموزی و خردسالان حوزه های علمیه به بیان دیدگاه ها و نیازهای بخش های خود به تعامل با اکوسیستم نوآوری و خلاقیت و آموزش سبک زندگی با رویکرد نوین دینی و علمی پرداختند و خواستار تدوین بسته های آموزشی مناسب جهت ارائه به مخاطبان خود در مدارس، مهدهای کودک و حوزه های علمیه شدند.

لازم به ذکراست، در این دیدار امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، ضمن معرفی مزیت های نسبی استان و کارخانه نوآوری البرز، توضیحاتی از روند شکل گیری، برنامه ها و فعالیت های مختلف این کارخانه و افق ۱۰ ساله دیده شده آن، برای حاضرین ارائه و آمادگی کامل کارخانه نوآوری البرز را برای همکاری های دو جانبه در این زمینه اعلام کرد.

گفتنی است در خاتمه این نشست، بر اساس توافق به عمل آمده مقرر شد کارگروهی از مسئولین کارخانه و نمایندگان حوزه های علمیه استان البرز تشکیل شود و نقشه راه همکاری فی مابین را تنظیم و زمینه های اجرایی آن فراهم کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12397

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.