• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس:

تثبیت امنیت شغلی دهیاران نیازمند توجه جدی است

  • کد خبر : 19618
  • 15 تیر 1402 - 18:47
تثبیت امنیت شغلی دهیاران نیازمند توجه جدی است
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه جدی به تثبیت امنیت شغلی دهیاران گفت: دهیاران علیرغم دارا بودن وظایف محوله براساس نص صریح قانون و سوابق طولانی مدت خدمت فاقد امنیت شغلی هستند که پسندیده نیست.

به گزارش دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در همایش دهیاران شهرستان چهارباغ با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در عمران و آبادانی روستاها گفت: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس با جدیت در حال پیگیری است.

وی این امر را نیاز مند توجه جدی در سطح ملی دانست و مطرح کرد: اصلاح قانون شوراها و اجرای طرح جامع شهری و روستایی که در آن امنیت شغلی روستایی دیده شده نیز مد نظر قرار گرفته است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما مسئولان باید به عنوان خادم ملت قدردان مردم باشیم و امید واقعی را برای آن ها ایجاد کنیم چراکه معادلات اقتصادی در دنیا تغییر خواهد کرد و رونق اقتصادی را خواهیم داشت.

حدادی با بیان اینکه انقلاب مردم پایه با تفکر اسلام ناب محمدی و آرامش سرمایه بزرگی است که آن را مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم، افزود: عبور از این وضعیت با دیده بانی مقام معظم رهبری آینده درخشانی را برای نظام رقم می زند.

وی با اشاره به استقامت ملت ایران و با تاکید بر اینکه ما باید به معنای واقعی در کنار آن ها باشیم، خاطرنشان کرد: دهیاران تلاشگر در سطح روستاهای کشور نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه پایدار و ماندگاری مردم و نسل جوان در روستاها دارند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بسزای دهیاران در جلوگیری از مهاجرت و پیشرفت عمران و آبادانی مناطق محروم افزود: آن ها علیرغم دارا بودن وظایف محوله براساس نص صریح قانون و سوابق طولانی مدت خدمت فاقد امنیت شغلی هستند که پسندیده نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19618

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.