• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

تجلیل از پزشک فداکار البرزی

  • کد خبر : 5075
  • 26 فروردین 1400 - 13:50
تجلیل از پزشک فداکار البرزی
کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز و فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی سردار سلیمانی از پزشک فداکار البرزی تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز و فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی سردار سلیمانی، از بانوی پزشک فداکار البرزی که با وجود بیماری، سرم به دست، بیماران کرونایی را ویزیت می کرد تجلیل کردند.

محمد زارع بنادکوکی، رئیس کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز در حاشیه این تجلیل گفت: تلاش ایثارگرانه و مداوای بیماران کرونایی توسط  پزشک فداکار البرزی که خود دچار بیماری و سرم به دست بود اما با از جان گذشتگی در راستای کمک به بهبود بیماران کرونایی خالصانه تلاش می کرد در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و بار سنگینی که بر دوش جامعه پزشکی نهاده است عنوان کرد: نمایش قهرمانانه کادر درمان در نبرد با این ویروس شایسته تقدیر است. برخی از پزشکان به واسطه ابتلا به این بیماری زیر دستگاه تنفس مصنوعی در شرایط سختی نفس می‌کشند و جمع دیگری از آن ها با پوشیدن لباس‌های سخت و طاقت فرسا ساعت‌ها بر بالین بیماران حاضر می شوند.

رئیس کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: کمترین کاری که مردم می توانند به منظور جبران این همه ایثار و فداکاری انجام دهند، رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی است که باید به درستی به کار گرفته شود تا از خطر چرخه این ویروس و ابتلا به این بیماری منحوس کاسته شود.

زارع بنادکوکی بیان کرد: در راستای ارج نهادن به ایثار این بانوی پزشک متعهد، با اهدای لوح و هدایای نفیس معنوی توسط کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز و فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی از وی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5075

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.