• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
شهردار گلسار خبر داد؛

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز عرضه و کشتار دام در گلسار

  • کد خبر : 27643
  • 06 اردیبهشت 1403 - 21:01
تخریب جایگاه‌های غیرمجاز عرضه و کشتار دام در گلسار
شهردار گلسار گفت: جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد گودرزی شهردار گلسار گفت: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در این شهر، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی آنان، با دستور مقام قضائی تخریب شدند.

وی مطرح کرد: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد.

معاونت خدمات شهری شهرداری گلسار نیز تصریح کرد: عرضه و کشتار دام در حاشیه شهر و معابر عمومی هیچ توجیهی ندارد و به دلایلی از قبیل عدم شرایط مناسب بهداشتی، عدم نظارت بهداشتی بر سلامت دام ها توسط دامپزشک و عدم نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار وجود چنین محل هایی تهدیدی جدی برای سلامت مردم و به خطر افتادن امنیت غذایی جامعه است.

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری گلسار نیز گفت: در بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری که صراحتاً اذعان شده که جلوگیری از تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند، قانونگذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است مراتب را اعلام و مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27643

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.