• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7

تشکیل نخستین جلسه قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در البرز

  • کد خبر : 5261
  • 07 اردیبهشت 1400 - 11:35
تشکیل نخستین جلسه قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در البرز
نخستین جلسه قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان البرز جهت برنامه ریزی و بهینه سازی فضاهای آموزشی مناطق محروم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اولین جلسه قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان البرز به منظور آغاز برنامه ریزی و عملیاتی کردن اهداف مورد نظر با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز و هیات همراه، در محل اداره کل نوسازی مدارس البرز برگزار شد.

محمد داوریان مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز گفت: این نشست در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری و تحقق مفاد تفاهم نامه فی مابین سازمان نوسازی مدارس کشور و سازمان بسیج سازندگی کشور که به منظور ایجاد قرارگاه جهادگران مدرسه ساز منعقد گردیده، برگزارشد.

وی ادامه داد: این قرارگاه جهت برنامه ریزی و بهینه سازی فضاهای آموزشی مناطق محروم با همکاری اداره کل نوسازی مدارس البرز و سازمان بسیج سازندگی استان و مجمع خیرین مدرسه ساز شروع به فعالیت کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز بیان کرد: ورود بسیج سازندگی در عرصه مدرسه سازی علاوه بر این که در گسترش فضای آموزشی و تقویت نظام آموزشی، روحیه جهادی و تربیت جهادی را در نسل جوان دنبال خواهد کرد.

دلاوریان با اشاره به رعایت اصول فنی و اجرایی پروژه ها و تاکید بر ایجاد بستر مناسب جهت ارتقای همکاری های بیشتر خاطرنشان کرد: قطعا ورود جهادگران به این عرصه علاوه بر اینکه آثار و برکات موثری به همراه خواهد داشت موج عظیمی را برای تقویت این اقدام خداپسندانه به راه خواهد انداخت.

مهران طیران مسئول بسیج سازندگی استان البرز نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به ورود بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی در همه ابعاد و شناسایی های صورت گرفته، ورود به مدرسه سازی نیز یکی از عرصه هایی است که بسیج سازندگی خود را موظف به حرکت در این مسیر می داند.

وی یادآور شد: مطابق اساسنامه تشکیل این قرارگاه، روسای سازمان نوسازی مدارس استان، سازمان بسیج سازندگی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی به همراه پنج نفر از نمایندگان گروه‌های جهادی، اعضای اصلی هیات امنای این قرارگاه هستند.

طیران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان بسیج سازندگی و نوسازی مدارس البرز خاطرنشان کرد: اولویت قرارگاه جهادگران مدرسه ساز، رسیدگی به مناطق محروم استان است که به یاری خدا و مشارکت های خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان در آینده ای نزدیک شاهد گسترش تفکر و روحیه جهادی در حوزه مدرسه سازی خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5261

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.