• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس:

تعداد کارمندان در برخی ادارات با حجم کار تناسب ندارد

  • کد خبر : 17380
  • 25 اردیبهشت 1402 - 21:29
تعداد کارمندان در برخی ادارات با حجم کار تناسب ندارد
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد کارمندان در برخی ادارات با حجم کاری اداره تناسب ندارد اما برای همه ادارات یک رویه و دستمزد در نظر گرفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از شعبه حل اختلاف روابط کار کرج با اشاره به شعار سال گفت: طی ۱۰ سال اخیر تمام شعارهای سال که توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب می شوند، مناسبتی با تولید و اشتغال دارند زیرا نگاه ایشان و نظام، حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه تولید دارای دو مولفه کارفرما و کارگر است که در صورت اجحاف در حق هر یک از آن ها به تولید ضربه وارد می شود، مطرح کرد: مجموعه شعبه حل اختلاف روابط کار کرج، استان البرز و تمام کشور می توانند نقش بسیار خوبی در تحقق شعار سال و تولید پایدار ایفا کنند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت گنجاندن شعار سال در دستگاه های اجرایی استان البرز اذعان کرد: نمی توان منکر حقوق و دستمزد پایین کارگران در شرایط اقتصادی کنونی بود، برای مهار تورم و کمک به معیشت این قشر زحمتکش باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

عباسی با تاکید بر اینکه باید عوامل ایجاد تورم را از بین ببریم که از جمله این عوامل در سال های اخیر می توان به ناترازی ها و بی انضباطی های مالی گسترده در دولت گذشته اشاره کرد، خاطرنشان کرد: تعداد کارمندان در برخی ادارات با حجم کاری اداره تناسب ندارد اما برای همه ادارات یک رویه و دستمزد در نظر گرفته می شود.

به گفته وی، به دلیل تراکم بالای نیروی انسانی در کل کشور، امور استخدامی همه ادارات یکسان در نظر گرفته و در همه ادارات جذب نیرو متوقف می شود، در صورتیکه ممکن است برخی ادارات با کمبود نیروی انسانی ماهر مواجه بوده و نیاز به جذب نیروی متخصص داشته اما بعضی از آن ها چند برابر حد نیاز نیروی انسانی داشته باشند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعداد کارمندان و میزان دستمزد آن ها باید براساس بهره بری فرد و نیاز هر اداره تعیین شود، اظهار کرد: باید در جهت تامین منابع پایدار دولت تلاش کنیم تا حقوق مناسب برای جامعه کارمندان تعیین شود. ضمنا میزان توان دولت هم باید در نظر گرفته شود تا جامعه با تورم بیشتری مواجه نشود.

عباسی در پایان تاکید کرد: امسال باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم گام های اساسی برداریم، زمینه رونق تولید را فراهم و در زمینه ارزش دهی و فرهنگ سازی برای اهمیت کار و تلاش و حل مشکلات کارگران و کارفرمایان در کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17380

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.