• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

تلاش جهادی لازمه خدمت به ایثارگران است

  • کد خبر : 15087
  • 15 فروردین 1402 - 10:20
تلاش جهادی لازمه خدمت به ایثارگران است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تلاش و مدیریت جهادی لازمه فعالیت در بنیاد شهید و خدمت به ایثارگران است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با کارکنان بنیادهای مناطق یک و دو شهرستان کرج که با هدف تسهیل در روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات آنان صورت گرفت، گفت: تلاش جهادی، لازمه خدمت به ایثارگران و مدیریت جهادی، لازمه فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمت به جامعه ایثارگران است.

وی با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با مدیریت مناسب و برنامه‌ریزی های هدفمند صورت گیرد تا زمینه های آرامش این عزیزان فراهم شود اذعان کرد: سال گذشته علیرغم همه مشکلات، اقدامات خوب و مؤثری در راستای خدمت به ایثارگران صورت گرفت که جای قدردانی و تشکر دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، هدف این مجموعه را تکریم و ایجاد رضایتمندی حداکثری در ایثارگران دانست و بیان کرد: رویکرد کارکنان بنیاد در اجرای برنامه‌های سال جاری باید بهبود خدمات‌رسانی به ایثارگران و ارتقای رضایتمندی آنان، تکریم ارباب‌رجوع و تسریع در امور ابلاغی باشد.

رستمیان اضافه کرد: قطعاً ما نمی‌توانیم همه مشکلات جامعه ایثارگران را برطرف کنیم اما با تلاش و کوشش می‌توانیم بخش قابل‌توجهی از مشکلات این قشر فرهیخته را به حداقل برسانیم، لذا در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده و با انگیزه و تلاش لازم به ایثارگران خدمت می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=15087

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.