• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

تلاش ما بر ارتقای جایگاه رسانه در استان البرز است

  • کد خبر : 24117
  • 07 آذر 1402 - 11:01
تلاش ما بر ارتقای جایگاه رسانه در استان البرز است
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز در تلاش هستند که جایگاه رسانه در این استان را ارتقا دهند تا اصحاب رسانه بتوانند بدون کمترین مشکل و تنش به فعالیت های خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی فر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در نشست جمعی از اعضای این سازمان و خانه مطبوعات استان با دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز ضمن تبریک هفته بسیج، از زحمات و خدمات شایسته مجموعه دادستانی در این استان قدردانی کرد و گفت: بسیجی واقعی شما هستید که علیرغم همه تهدیدهای وارده، با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنید.

وی با اشاره به اینکه افراد حاضر در این جمع از باتجربه ترین و متخصص ترین ها در حوزه رسانه و خبر هستند، عنوان کرد: امید آن می رود بتوانیم از راهبردهای دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در راستای رشد، تعالی و ارتقای سطح رسانه در این استان بهره گیریم و با گام برداشتن در این مسیر، نسبت به این مهم اهتمام ورزیم تا شاهد پیشرفت روزافزون عرصه خبر و رسانه در استان البرز باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز اذعان کرد: مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند اما اکنون می توان گفت که به نوعی به رکن اول تبدیل شده و خط مقدم تمام اتفاقات هستند. در شرایطی که تهاجمات گسترده ای توسط دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ما شکل گرفته، رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی ایجاد شده قرار دارند.

نوروزی فر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین بیان کرد: در جنگ ترکیبی به راه افتاده توسط دشمن، هیچکس جز افراد صاحب قلم و صاحب نفوذ در حوزه رسانه نمی تواند به تبیین مسائل و موضوعات مختلف در جامعه بپردازد. اصحاب رسانه بدون هیچ چشمداشت و حمایتی در سرما و گرما زحمات بسیاری را متقبل می شوند اما آنطور که باید و شاید، تلاش های آن ها دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه آنطور که بایسته و شایسته است، توجه ویژه ای نیز به جایگاه این قشر زحمتکش صورت نمی گیرد، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز در تلاش هستند که این جایگاه را ارتقا دهند تا اصحاب رسانه بتوانند بدون کمترین مشکل و تنش به فعالیت های خود ادامه دهند. مطالبه گری نیز از جمله رسالت ها و اصول رسانه است که باید نسبت به آن اهتمام ورزیده و امور تا حد ممکن مدیریت شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.