• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
فرمانده سپاه استان البرز:

تلاش ما بر رفع غبار محرومیت از چهره استان البرز است

  • کد خبر : 17149
  • 21 اردیبهشت 1402 - 16:28
تلاش ما بر رفع غبار محرومیت از چهره استان البرز است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: این قول را به مردم می دهیم که با تلاش و همدلی و اقدام جهادی، در سال های آینده، غبار محرومیت را از چهره مردم این استان کنار بزنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در حاشیه آئین بهره برداری از طرح های جهاد آبرسانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی روستای هیو ساوجبلاغ، گفت: اولین پروژه از جهاد آبرسانی با تلاش جهادگران و همه مسئولین در سطح استان امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه البرز، نخستین استانی است که اقدام به افتتاح پروژه های جهاد آبرسانی کرده است، از احداث و اصلاح خط انتقال آب به طول ۵۰ کیلومتر در روستاهای صعب العبور شهرستان ساوجبلاغ به همت جهادگران در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه خبر داد.

به گفته فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، با توجه به اینکه در سال های اخیر، کشور دچار تنش آبی است و در سنوات گذشته، قطعی و کمبود آب مشهود بود، باید تلاش کنیم با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی، در حوزه آبرسانی، نسبت به اصلاح و فرهنگسازی مصرف بهینه آب اقدام کنیم.

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: در سال جاری، پروژه های بزرگی در حوزه های آبرسانی، احداث مسکن محرومین، بهینه سازی و اصلاح جاده های روستایی، کمک به مردم و رفع مشکلات آن ها در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و همه دستگاه های استانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه جهاد درختکاری، اشتغالزایی و احداث کارگاه های خرد و حمایت از تولیدات خانگی از دیگر حوزه هایی هستند که در سال جاری، پروژه های بزرگی در آن ها به بهره برداری می رسند، اظهار کرد: این قول را به مردم می دهیم که با تلاش و همدلی و اقدام جهادی، در سال های آینده، غبار محرومیت را از چهره مردم این استان کنار بزنیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.