• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

تملک برخی املاک دانشگاه علوم پزشکی البرز واقع در طرح های عمرانی شهرداری

  • کد خبر : 9479
  • 21 شهریور 1401 - 11:41
تملک برخی املاک دانشگاه علوم پزشکی البرز واقع در طرح های عمرانی شهرداری
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس توافق صورت گرفته مقرر شد مطالبات شهرداری کرج از دانشگاه علوم پزشکی البرز به ازای تملک املاک واقع در طرح های عمرانی شهرداری تهاتر شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عمار ایزدیار سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در جلسه هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی و شورای اسلامی شهر کرج، فعالیت در حوزه سلامت که بیشتر شهروندان با آن درگیر هستند را از جمله وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر دانست.

وی با بیان اینکه تشکیلات و وظایف شوراهای شهر در قانون به صراحت اشاره و عنوان شده که شوراها در حوزه سلامت نقش اساسی دارند اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته مقرر شد مطالبات شهرداری کرج از دانشگاه علوم پزشکی به ازای تملک املاک واقع در طرح های عمرانی شهرداری تهاتر شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری در سطح شهر کرج بیان کرد: در راستای انجام برخی از این پروژه ها از جمله عملیات ساخت دانشکده های متعدد مانند دانشکده پزشکی، شهرداری باید بخشی از املاک دانشگاه علوم پزشکی استان البرز را تملک کند.

ایزدیار با اشاره به پرداخت عوارض پسماند بیمارستان های دولتی نیز گفت: مقرر شده در این راستا جلسه ای برگزار شود و در آن توافقات لازم میان شهرداری کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در خصوص پرداخت هزینه عقب نشینی و تملک املاک دانشگاه و عوارضی که به شهرداری بدهکار است، صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9479

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.