• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
6

توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب در استان البرز

  • کد خبر : 2298
  • 24 آذر 1399 - 15:17
توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب در استان البرز
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ 14 هزار و 500 تومان است.

 رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز با اعلام اینکه نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: با توجه به اخباری که مبنی بر بهبود ترخیص نهاده‌های دامی منتشر شده است انتظار می رود که نرخ مرغ و تخم مرغ بیش از پیش به تعادل برسد.

وی ادامه داد: هم اینک نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ یک شانه تخم مرغ معمولی ۳۰ عددی متوسط ۲۹ هزار تومان است. در حال حاضر نرخ یک شانه تخم مرغ معمولی ۳۰ عددی متوسط در میادین شهرداری و واحدهای صنفی منتخب اتاق اصناف با قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز سهمیه روزانه تخم مرغ استان را ۱۰ تن عنوان کرد و افزود: سهم سوپرمارکت های شهرستان کرج دو و نیم تن، میادین شهرداری سه تن و سهم صنوف منتخب شهرستانها چهار و نیم تن است.

ربیعی در مورد وضعیت توزیع مرغ در استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در میادین شهرداری، فروشگاه های بزرگ و صنوف منتخب اتاق های اصناف در حال توزیع است.

به گفته وی فرایند توزیع مرغ گرم و منجمد در روستاها با نظارت دهیاری ها و در شهرهای دورافتاده استان با نظارت بخشداری انجام می شود که البته تمامی این فرایند با نظارت بازرسی سازمان صمت استان البرز در حال جریان است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2298

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.