• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
دیده بان البرز گزارش می دهد؛

تیر دشمن به سنگ خورد/ قدر این مردم را بدانید

  • کد خبر : 26023
  • 22 بهمن 1402 - 19:49
تیر دشمن به سنگ خورد/ قدر این مردم را بدانید
خورشید طلیعه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی به زمین تابید که دشمنان این نظام ماهها برای خیابان های خالی از جمعیت در روز ۲۲ بهمن امسال طراحی و برنامه ریزی کرده بودند اما تیرشان به سنگ خورد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، امروز خورشید طلیعه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی به زمین تابید و با نور خود چشم جهانیان را روشن و ذهن های خفته را بیدار کرد که دشمنان این نظام ماهها برای خیابان های خالی از جمعیت در روز ۲۲ بهمن امسال طراحی و برنامه ریزی کرده بودند.

امروز در حالی تیر کینه و عداوت دشمن به سنگ خورد و طنین الله اکبر مردم ایران در گوشه و کنار این سرزمین پیچید که نوچه های طاغوت قصد عرض اندام در کشور را داشتند و می خواستند جلوی این خروش را بگیرند اما مکر انها به خودشان بازگشت و روسیاه شدند.

استان البرز، ایران کوچک و کرج قهرمان نیز همزمان با دیگر استان های کشور شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی بود. امروز کودکان دهه نودی و هزار و چهارصدی نیز با پرچم های سه رنگ کشور عزیزمان ایران در صحنه حضور پیدا کردند.

آیت الله محسن کازرونی داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان البرز در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت وگو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: واضح‌ترین و آشکارترین پیام مردم به دشمن، همین حضور پرشور است البته اگر دشمن چشمان خود را باز کند و ببیند.

وی افزود: معنا و مفهوم خلق این حماسه ایستادگی مردم پای آرمان ها و ارزش های این نظام با وجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی است. ملت بزرگ ایران در طول ۴۵ سال گذشته در برابر مشکلات، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان آب دیده شده‌اند و در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب یک سر سوزن هم عقب نشینی نمی‌کنند.

داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان البرز با تاکید بر اینکه مسئولان هرگز نباید این موضوع را به معنای صحیح بودن تمام سیاست‌ها و تدابیرشان تلقی کنند تصریح کرد: ۲۲ بهمن نقطه وصل و اتحاد ملتی است که به ارزش ها و اعتقادات خود پایبند است.

کازرونی بیان کرد: بسیاری از انقلاب های دنیا پس از ۴۵ سال خاموش یا منحرف شده و یا بهم ریخته اند اما انقلاب اسلامی ایران همچنان در دنیا می‌درخشد. این حضور بی نظیر و بی بدیل، یک درس جهانی و درونی و یک درس نیز برای مسئولان دارد.

وی اذعان کرد: مردم به خوبی به وظیفه خود عمل کردند، اکنون نوبت مسئولان است که قدر این ملت را بیشتر بدانند و با تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند، بیش از گذشته دل این مردم بصیر و فهیم را شاد کنند و نگذارند روزگار بر آنها سخت و دشوار شود.

آیت الله حسین ردایی داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان البرز نیز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز حضور مردم را بسیار عالی و بیش از حد انتظار ارزیابی کرد و گفت: همواره لطف خدا و محبت مردم بیش از انتظار و توقع ما و مسئولان است.

وی مطرح کرد: حضور پرشور و باعظمت مردم باطن دار و ولایتمدار کلانشهر کرج در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که آنها می‌توانند رابطه قلبی میان خود، امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانند.

داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان البرز بیان کرد: ملت غیور ایران به خوبی می‌دانند که عزت، بقا و استقلال جمهوری اسلامی ایران و این مردم در گرو ایمان به خداوند و همین انسجام و اتحادی که در قرآن کریم برای مؤمنان تصریح شده، است.

ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در حاشیه این حضور باشکوه در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز با اشاره به ورود انقلاب به چهل و ششمین سال تولد خود گفت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی نشان داد که آنها نسبت به آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا پایبند هستند.

وی عنوان کرد: این مردم امروز در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند تا اعلام کنند که تا پای جان پای ایران اسلامی هستند و در همه میادین حضور پیدا خواهند کرد و با این حضور باشکوه خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهند زد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: با توجه به خیل عظیم جمعیت در راهپیمایی امروز، بی شک مردم در انتخابات هم حضوری پرشور خواهند داشت. آنها به دشمن نشان می‌دهند که ضمن حفظ اتحاد و انسجام، در کنار رخبر معظم انقلاب خواهند بود.

نوروزی فر با اشاره به اینکه این مردم در مقابل دشمن ایستادگی کرده و با انتخاب صحیح و آگاهانه کشور را می‌سازند و آباد می‌کنند، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری هر یک از مردم برای افزایش مشارکت و حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی وظیفه‌ای دارند.

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج در گفت وگو با خبرنگار دیده بان البرز عنوان کرد: ملت خوب و قانعی داریم و آنچه که می‌گویند و می‌خواهند به حق است. آنها علیرغم همه مشکلات همچنان پای نظام، انقلاب و کشور ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مردم خواسته زیادی هم ندارند، مطرح کرد: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید به خوبی به وظایف محوله عمل و تلاش خود را مضاعف کند تا بتوانیم از شرمندگی مردم خارج شویم. تمام دنیا بفهمند که وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و تحریمی هیچ تأثیری در وفاداری مردم به نظام و کشور و نیز روحیه آنها نداشته است.

اکنون انقلاب اسلامی با اتکا به سابقه درخشان خویش و با وجود مردمی آگاه و هوشمند و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همچنان قادر است تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نقش برآب و خنثی کند و با موفقیت های چشمگیر خود چشن جهان را به سوی خود خیره کند.

امروز روح تازه ای در کالبد ایران سربلند دمید تا دشمنان بدانند ایران دیگر امروز محتاج سیم خاردار نیست و در منطقه حرفی برای گفتن دارد و با کوچکترین خطایی از سوی دشمنان قادر است قدرت های پوشالی منطقه را در چشم به هم زدنی سر جای خود بنشاند.

و اما وظیفه مسئولان در قبال این مردم چیست؟ آیا وقت آن نرسیده که با تدابیر هوشمندانه خستگی را از تن این ملت به در کنید؟ ملتی که با اقتدار و اتحاد خود در مقابل همه تحریم های ظالمانه ایستاده و در مسیر دفاع از این نظام و انقلاب تو دهنی محکمی به دشمنان زده انتظاراتی دارند که خوب است دیده و شنیده شود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26023

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.