• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون صورت گرفت؛

جذب ۴ هزار و ۴۰۰ حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در البرز

  • کد خبر : 16058
  • 26 فروردین 1402 - 12:50
جذب ۴ هزار و ۴۰۰ حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در البرز
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از جذب بیش از 4 هزار و 400 حامی جدید برای طرج اکرام ایتام و محسنین البرز از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد و گفت: این حامیان پنج هزار فرزند یتیم را تحت حمایت خود قرار داده اند.  

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امید نجفی فرد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده یا در زندان هستند و یا متارکه کرده اند، حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ حامی جدید البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و پنج هزار فرزند یتیم را تحت حمایت خود قرار داده اند. در حال حاضر هیچ فرزند یتیم بدون حامی در این استان نداریم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد در هر سال، امیدواریم تا عید سعید فطر با توجه به فضای معنوی روزهای پایانی ماه رمضان، شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین باشیم.

به گفته نجفی فرد، با توجه به مبلغ واریزی حامیان، فرزندان اکرام به‌طور میانگین ماهانه یک ‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب دریافت می کنند. پایگاه‌های حامی‌ یابی استان البرز در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری و هیأت ها مستقر هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خاطرنشان کرد: جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و حامیان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

وی یادآور شد: البرزی ها در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای استان و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ در این طرح خداپسندانه شرکت و فرزندان معنوی خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16058

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.