• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
دبیر جشنواره تئاتر بسیج در البرز؛

جشنواره های تئاتر در البرز اتفاقات خوب فرهنگی را رقم می زنند

  • کد خبر : 9489
  • 21 شهریور 1401 - 12:36
جشنواره های تئاتر در البرز اتفاقات خوب فرهنگی را رقم می زنند
دبیر جشنواره تئاتر بسیج در البرز با اشاره به برگزاری دو جشنواره تئاتر بسیج و تئاتر استانی در البرز گفت: هنرمندان با شرکت در این دو جشنواره می توانند اتفاقات خوبی را در راستای کمک به بهبود کیفیت شرایط فرهنگی استان البرز رقم بزنند.

علی امیرکمالی، دبیر جشنواره تئاتر بسیج در البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، با اشاره به عدم برگزاری این جشنواره طی چند سال گذشته بیان کرد: فراخوان شرکت در این جشنواره در البرز اعلام و منتشر شد و در همین مدت کوتاه استقبال خوبی از آن صورت گرفت و اهالی تئاتر از طریق مختلف پیگیر این موضوع هستند.

وی ادامه داد: اگر وفاق و همدلی لازم میان دستگاه ها صورت گیرد برگزاری دو جشنواره تئاتر استانی و تئاتر بسیج می تواند گام خوبی برای شناسایی و معرفی هنرمندانی باشد که مدت هاست به دنبال فرصتی برای ارائه آثار هنرمندانه خود در این استان هستند اما شرایط خوبی برای این موضوع وجود نداشته و مهیا نشده است.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج در البرز عنوان کرد: هنرمندانی که قرار است در این رویداد فرهنگی با هم رقابت کنند با یکدیگر غریبه نیستند و در واقع ید واحده ای هستند که امسال با برگزاری این جشنواره ها می توانند در راستای کمک به بهبود کیفیت شرایط فرهنگی استان البرز اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

امیرکمالی مطرح کرد: ما نیز با تمام قوا در خدمت هنرمندان هستیم و از هیچ خدمتی در راستای رسیدن آن ها به اهدافشان فروگذار نخواهیم کرد تا بار دیگر دو رویداد خوب فرهنگی در استان البرز رقم بخورد و انگیزه تولیدات هنری در جوانان و هنرمندان این استان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9489

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.