• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

جشن خودرویی و موتوری ویژه نیمه شعبان در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 4437
  • 08 فروردین 1400 - 13:23
جشن خودرویی و موتوری ویژه نیمه شعبان در کرج برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از برگزاری جشن خودرویی و موتوری ولادت امام زمان (عج) همراه با برپایی ایستگاه های صلواتی سیار از مبدأ مصلی کرج به مقصد آستان مقدس امامزاده محمد (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت گفت: سازمان های مربوطه وظیفه دارند در زمان غیبت امام عصر (عج) به وظایف خود در راستای تبیین مباحث مهدویت عمل کنند.

 

وی افزود: در این راستا سازمان بسیج مداحان استان البرز نیز برنامه هایی را به مناسبت نیمه شعبان تدارک دیده است. در زمانی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، محدودیت هایی در برگزاری مراسم و تجمعات اعمال شده است، مقرر شده با راه اندازی پویش نسیم انتظار ویژه برنامه هایی در نیمه شعبان اجرا شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از برگزاری جشن خیابانی ویژه نیمه شعبان در قالب کاروان خودرویی در روز یکشنبه هشتم فروردین ماه و مراسم مولودی خوانی توسط ذاکرین اهل بیت (ع)، نورافشانی، آتش بازی و پذیرایی در تجمع پارک ایران زمین عظیمیه کرج که با حضور خیل عاشقان، مداحان و شاعران اهل بیت (ع) برگزار می شود خبر داد.

نوروزی فر بیان کرد: در روز نیمه شعبان نیز، همایش و جشن خودرویی و موتوری ولادت امام زمان (عج) همراه با برپایی ایستگاه های صلواتی سیار از مبدأ مصلی کرج به مقصد آستان مقدس امامزاده محمد (ع) از ساعت ۱۴ با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان بسیج مداحان برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقه دلنوشته برای امام عصر (عج) نیز خبر داد و اضافه کرد: شهروندان می توانند تا شانزدهم شعبان، دلنوشته های خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۴۶۵۲۶۱۶ ارسال کنند تا به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز مطرح کرد: همچنین به منظور تعجیل در فرج امام زمان (عج)، از نیمه شعبان، چله معنوی شامل قرائت زیارت عاشورا و دعای عهد هر روز صبح، مطالعه کتب مهدویت مانند نگین آفرینش و قرائت روزی ۵۰ آیه از قرآن کریم به همراه ترجمه خواندنی علی مکی برگزار می شود.

نوروزی فر عنوان کرد: مسابقه جشن تولد مهر مهربان نیز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود که در این راستا علاقه مندان می توانند با کمک مادر در منزل کیک تولد امام عصر را درست کنند و با برنامه هایی مانند چیستان گویی، جوک گفتن، طراحی مسابقه، تزئین منزل، مداحی، قرائت قران، سرود کودکان و پذیرایی کم هزینه برای آقا جشن بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان تا شانزدهم شعبان مهلت دارند عکس و فیلم های برنامه های اجرا شده را به شماره مذکور ارسال کنند تا به قید قرعه به سه نفر جوایز نفیسی اهدا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.