• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
سخنگو و نائب رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد؛

جلوگیری از بروز مفسده های احتمالی با ساماندهی بانک اطلاعاتی املاک شهرداری

  • کد خبر : 11676
  • 28 آبان 1401 - 9:35
جلوگیری از بروز مفسده های احتمالی با ساماندهی بانک اطلاعاتی املاک شهرداری
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تسریع در تعیین تکلیف بانک اطلاعاتی املاک متعلق به شهرداری، علاوه بر جلوگیری از سوء مدیریت و بروز مفسده های احتمالی می تواند موجب بالا رفتن شاخص شفافیت و تسهیل انجام امور در زمینه مدیریت املاک شهرداری شود.

عمار ایزدیار، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری جلسه پایش بانک اطلاعاتی املاک متعلق به شهرداری کرج با حضور اعضای شورای شهر، معاونان مالی و اقتصادی، شهرسازی و برنامه ریزی شهرداری، مدیرکل املاک و قائم مقام سازمان فاوا خبر داد و گفت: مباحث بسیار خوبی در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اذعان کرد: یکی از بزرگترین سرمایه های مدیریت شهری املاک متعلقه است که اطلاعات آن ها تا به امروز به درستی احصا نشده است. در صورتی که این اطلاعات به درستی و دقیق احصا و ساختارمند و نظام مند شود، می تواند درآمد پایداری را برای شهرداری ایجاد کرده و از طرفی در توافقات و تهاترات، به توسعه شهر و افزایش سرعت پروژه های عمرانی کمک کند.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح تکمیل و ساماندهی بانک اطلاعاتی املاک متعلق به شهرداری از سوی شورای شهر ارائه شد، عنوان کرد: ایجاد و ساماندهی بانک اطلاعات املاک متعلق به شهرداری کرج یکی از مهمترین نیازهای مجموعه مدیریت شهری است که انجام آن از سنوات گذشته در دستورکار شهرداری قرار داشته است.

ایزدیار مطرح کرد: در حال حاضر با همکاری اداره کل املاک و مستغلات و سازمان فناوری اطلاعات بانک اطلاعات بر اساس اطلاعات موجود در آن اداره کل و مناطق تابعه بخشی از اطلاعات املاک متعلقه در سامانه مربوطه پیاده سازی شده است.

وی بیان کرد: هرگونه برنامه ریزی جهت مدیریت و بهره برداری از املاک متعلق به شهرداری کرج در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری و رفع نیازهای موجود مستلزم تکمیل بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری کرج بوده و حصول این امر نیازمند همکاری و هماهنگی همه حوزه های ذیربط در این زمینه است.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: تسریع در تعیین تکلیف این بانک اطلاعاتی، علاوه بر جلوگیری از سوء مدیریت و بروز مفسده های احتمالی می تواند موجب بالا رفتن شاخص شفافیت و تسهیل انجام امور در زمینه مدیریت املاک شهرداری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11676

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.