• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

جمع آوری میراث شفاهی شهدای کارگر یک ضرورت است

  • کد خبر : 16854
  • 16 اردیبهشت 1402 - 12:35
جمع آوری میراث شفاهی شهدای کارگر یک ضرورت است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: ثبت میراث معنوی، شفاهی و جمع آوری خاطرات و آثار به جا مانده از شهدای کارگر یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این دو مجموعه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی سیره شهدای کارگر و حضور فعالانه در باغ موزه دفاع مقدس استان ضروری به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه تولید محتوا با موضوع شهدای کارگر استان البرز و ارائه آن در باغ موزه دفاع مقدس پس از بهره برداری در سال آینده از مهم ترین رویکرد‌های همکاری دو مجموعه است، مطرح کرد: معرفی شهدای کارگری، سبک زندگی آن‌ها و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌هایشان به نسل جوان نیز باید با جدیت پیگیری شود. ثبت میراث معنوی، شفاهی و جمع آوری خاطرات و آثار به جا مانده از شهدای کارگر یک ضرورت است.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای کارگر، عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از هیچ تلاشی در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا دریغ نمی کند و در این راستا هر ساله نسبت به برپایی یادواره شهدای کارگری اقدام می‌کند.

وی آمادگی این اداره کل جهت حضور فعالانه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز را اعلام و خاطرنشان کرد: پس از انعقاد تفاهم نامه و آماده شدن دستور کار و شیوه همکاری، آمادگی داریم نسبت به تولید محتوا و فراهم آوردن بستر معرفی و نشر ارزش‌های شهدای کارگر با جدیت بیشتری اقدام کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16854

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.