• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد؛

گفت و گو با شهدای دانش آموز شاهچراغ در «حرف آورد»

  • کد خبر : 11009
  • 09 آبان 1401 - 11:34
گفت و گو با شهدای دانش آموز شاهچراغ در «حرف آورد»
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای برنامه ویژه ای توسط شبکه حرف آورد تحت عنوان دلگویه هایی با شهدای دانش آموز شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، لیلا اکبری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن ادای احترام به شهدای شاهچراغ و محکومیت این حمله تروریستی، گفت: خون شهدا، آگاهی بخش و شهادت مظلومانه شهدای حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) بهترین موضوع برای جهاد تبیین است.

وی ضمن محکومیت این حمله تروریستی، با بیان اینکه این اقدام دشمن، بسیار اشتباه بود زیرا با این حرکت ماهیت واقعی خود را به نمایش گذاشت، ادامه داد: این حادثه بار دیگر نیت واقعی مخالفان و دشمنان ملت، نظام و اسلام را آشکار کرد و نقاب را از چهره آنان برداشت.

اکبری بیان کرد: در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهادت مظلومانه سه تن از شهدای دانش آموز، شبکه «حرف آورد» در نظر دارد برنامه ویژه ای تدارک ببیند. در این راستا می توانید دل گویه های خود با شهدای دانش آموز را در قالب فایل های صوتی و ویدئویی یک تا دو دقیقه ای برای ما ارسال کنید.

وی با بیان اینکه فایل های ارسالی از سوی شرکت کنندگان از طریق شبکه های مجازی، اشتراک گذاری خواهد شد عنوان کرد: علاقه مندان تا ۱۵ آذر ماه همزمان با چهلم شهدای دانش آموز، فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/harfavardalborz ارسال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11009

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.