• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
استاندار البرز:

حضور مردم می تواند منجر به مجلس قوی شود

  • کد خبر : 28030
  • 21 اردیبهشت 1403 - 11:31
حضور مردم می تواند منجر به مجلس قوی شود
استاندار البرز گفت: بی شک حضور مردم در آرای فرد منتخب تأثیر بسزایی دارد و این حضور می‌تواند منجر به مجلس قوی شود و مجلس قوی نیز می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشور تأثیر ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح امروز در پای صندوق های رای در مصلای کرج حضور یافت و پس از انتخاب کاندیدای مورد نظر، رأی خود را در صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را حائز اهمیت خواند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، حدود ۹۱ هزار و ۷۰۲ نفر رأی اولی هستند، ادامه داد: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ۸۷۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۶۶۷ شعبه متعلق به کرج، ۱۵۴ شعبه متعلق به فردیس و ۴۸ شعبه نیز متعلق به اشتهارد است.

استاندار البرز با بیان اینکه باید در راستای حضور باشکوه و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تمام تلاش خود را به کار گیریم تا شاهد مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی باشیم عنوان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی البرز جزو چهار استان برتر کشور از نظر افزایش مشارکت نسبت به انتخابات سال ۱۳۹۸ بود.

عبداللهی اضافه کرد: بی شک حضور مردم در آرای فرد منتخب تأثیر بسزایی دارد و این حضور می‌تواند منجر به مجلس قوی شود و مجلس قوی نیز می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشور از جمله اجرایی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر ویژه ای داشته باشد.

وی ضمن ابراز امیدواری از شکل گیری یک مجلس قوی که منجر به حرکت‌ها و جهش‌های مختلف در ابعاد مختلف خدمتگزاری به مردم شود، گفت: البرز استانی جوان است که نیازهای متعددی در حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها و سرانه‌ها دارد لذا یک نماینده قوی می‌تواند مطالبه گر این خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم در راستای تحقق نیازهای استان باشد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.