• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

حضور پررنگ بسیج طلاب البرز در میدان مبارزه با کرونا

  • کد خبر : 1651
  • 03 آذر 1399 - 10:15
حضور پررنگ بسیج طلاب البرز در میدان مبارزه با کرونا
رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: برادران و خواهران انقلابی سازمان بسیج طلاب در میدان مبارزه با کرونا حضوری فعال دارند و هم اکنون نیز در امر تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی فعال هستند.

حجت الاسلام محسن قدرتی، رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) را پیشاپیش تبریک گفت و بیان کرد: بسیج طلاب از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی تا کنون خدمات و فعالیت های ارزنده ای داشته است.

وی در تشریخ خدمات بسیج طلاب اذعان کرد: بیان و تبلیغ گفتمان امامین انقلاب، تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی در بین آحاد جامعه، فعالیت گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی، تبلیغ دین و  انجام خدمات بهداشتی و درمانی از جمله فعالیت های بسیج طلاب استان البرز است.

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اداد: پرورش طلاب انقلابی و جهادی در سطح حوزه های علمیه، تقویت روحیه روحانیون و طلاب بسیجی در راستای فعالیت های جهادی و تبلیغی، حفظ و انسجام مبلغین و طلاب برادر و خواهر جهت تبلیغ دین و تقویت روحیه انقلابی نیز از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

قدرتی در ادامه با بیان اینکه طلاب و روحانیون بسیجی استان البرز از ابتدای مواجهه با ویروس منحوس کرونا به صورت گروه های جهادی وارد میدان مبارزه با این بیماری شدند و حضوری پررنگ داشتند افزود: این برادران و خواهران انقلابی هم اکنون نیز در امر تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی فعال هستند.

وی اظهار کرد: گروه های جهادی دیگری نیز با حضور در بیمارستان های استان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی و پرسنل خدوم بیمارستان ها هستند؛ روزانه ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی جهت انجام امورات مذکور در دو شیفت ۶ ساعته به بیمارستان ها اعزام می شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان البرز در پایان از ثبت حدود ۳۰ گروه جهادی بسیج طلاب در سطح استان البرز خبر داد و عنوان کرد: تلاش می کنیم بر تعداد این گروه ها و فعالیت های تاثیر گذار آن ها در سطح استان افزوده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1651

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.