• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند

  • کد خبر : 12996
  • 18 دی 1401 - 11:15
خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، گفت: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و باید برش های مرتبط با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان احصا و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار مهدی رحیمی، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به ویژگی های جنگ ترکیبی که توسط دشمن برنامه ریزی شده، گفت: استان البرز دارای شرایط استراتژیک و ویژه ای است.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق جهاد تبیین، لزوم دشمن شناسی و بصیرت نافذ، شجاعت و صراحت برای مقابله با این جنگ ترکیبی افزود: دشمن با پنهان کردن جلوه های امیدبخش، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و تحقیر دستاوردها، تخریب شخصیت ها و دامن زدن به موضوعات قومی و قبیله ای این جنگ را ترتیب داده است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: ایجاد اختلال در زیرساخت های با اهمیت و خدمات رسان، تحریم و ایجاد نارضایتی در مردم و متزلزل سازی اتحاد مردم از اهداف دیگر دشمن در جنگ ترکیبی است. بر این اساس باید همواره هوشیار باشیم و آگاهی بخشی به جامعه را در صدر برنامه های خود قرار دهیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، توضیح داد: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و باید برش های مرتبط با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان نیز احصا و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دستگاه ها باید یک درصد بودجه خود را در راستای پدافند غیرعامل صرف کنند و عدم تحقق این امر ترک فعل محسوب می شود؛ محصورسازی و صیانت از دستگاه های اجرایی استان، رصد و پایش تهدیدات متصور در استان و تهیه برنامه حفاظت از زیرساخت های استان از جمله این برنامه ها هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12996

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.