• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

خط و نشان دادستان کرج برای مجرمان/فضا را برای سارقان ناامن می کنیم

  • کد خبر : 4227
  • 24 اسفند 1399 - 20:58
خط و نشان دادستان کرج برای مجرمان/فضا را برای سارقان ناامن می کنیم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: به تمام سارقان هشدار می دهیم که تعقیب و گرفتار می شوند و به اشد مجازات می رسند و از مرخصی و نهادهای ارفاقی نیز محروم خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس البرز از عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با سارقان و زورگیران خبر داد و گفت: یکی از موارد مورد تأکید رئیس قوه قضاییه در طرح تحول، مبارزه با جرائم خشن است.

وی تصریح کرد: سارقانی که توأم با آزار و اذیت شهروندان مرتکب سرقت می شوند و سرقت به عنف می کنند، تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند و به اشد مجازات محکوم می شوند. انجام اقداماتی به منظور پیشگیری از ارتکاب جرم نیز ضروری است که در این راستا، پیرو برنامه ابلاغ شده در استان، قرارگاه پیشگیری و رسیدگی به جرائم خاص تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از برخورد جدی دستگاه قضا با سارقان خبر داد و اظهار کرد: به مردم این استان وعده داده بودیم که با سارقان برخورد جدی و قانونی خواهیم داشت و به تمام سارقان نیز هشدار دادیم که تعقیب و گرفتار می شوند و به اشد مجازات می رسند و از مرخصی و نهادهای ارفاقی نیز محروم خواهند ماند.

مددی از ممنوعیت اعطای مرخصی به زندانیان دارای سابقه سرقت از ابتدای بهمن ماه تا پایان فروردین ماه خبر داد و تصریح کرد: باندهای متعددی از جمله سارقان حرفه ای در این استان شناسایی شده اند که فضا را برای آن ها ناامن خواهیم کرد. تلاش می کنیم بتوانیم با تعقیب قانونی مجرمان، امنیت مردم را تامین کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.