• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

خیرین، حامیان سازندگی شهر/ کمبود سرانه های خدماتی و درمانی در کمالشهر محسوس است

  • کد خبر : 9211
  • 01 شهریور 1401 - 19:42
خیرین، حامیان سازندگی شهر/ کمبود سرانه های خدماتی و درمانی در کمالشهر محسوس است
شهردار کمالشهر خیرین را حامیان سازندگی شهر و دغدغه مند تامین رفاه شهروندی دانست و گفت: کمبود سرانه های مختلف خدماتی و درمانی در شهر بسیار محسوس و در مقابل، منابع مالی شهرداری محدود و شرایط موجود بسیار ناراحت کننده است.

 به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امیر بهمنی، شهردار کمالشهر در نشستی که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از خیرین کمالشهر در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: حضور خیرین در کنار مدیریت شهری با هدف رفع مشکلات مالی و به تبع آن، تسریع در پروژه های رفاهی و عمرانی شهر، بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به موانع پیش روی پروژه ها و نقصان برخی فضاهای رفاهی و خدمات بهداشت و درمانی در شهر، خیرین را حامیان سازندگی شهر و دغدغه مند تامین رفاه شهروندی دانست و مطرح کرد: خیرین به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری عمل می کنند و با حضور پررنگ خود در عرصه سازندگی شهر، رفاه را برای شهروندان و آینده ای روشن را برای شهر رقم می زنند.

شهردار کمالشهر عنوان کرد: کمبود سرانه های مختلف خدماتی و درمانی در شهر بسیار محسوس و در مقابل، منابع مالی شهرداری محدود و شرایط موجود بسیار ناراحت کننده است که بهبود این شرایط، همکاری و همراهی بیش از پیش خیرین را می طلبد.

بهمنی ضمن برشمردن مشکلات شهر و تأکید بر لزوم تسریع در برون رفت از این مشکلات و اجرای طرح ها و پیشنهادات مطروحه بیان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و اولویت بندی نیازهای منطقه، طرح هایی آماده شده که با همکاری خیرین و جلب مشارکت سرمایه گذاران اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.