• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز خبر داد؛

درخشش بازیگر البرزی در جشنواره سراسری تئاتر بسیج

  • کد خبر : 12474
  • 02 دی 1401 - 17:29
درخشش بازیگر البرزی در جشنواره سراسری تئاتر بسیج
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز خبر داد: علیرضا داننده فرد، بازیگر نمایش خیابانی چمدان بازمانده موفق به کسب رتبه نخست جشنواره سراسری تئاتر بسیج شد.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» گفت: این مراسم دوم دی ماه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان بوشهر و رئیس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از اهالی هنر در استان بوشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: ۶۹۰ گروه هنری از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند و ۲۴ گروه به مرحله کشوری راه یافتند و از میان آن ها علیرضا داننده فرد با نمایش چمدان بازمانده با موضوع دفاع مقدس در بخش خیابانی موفق شد رتبه نخست بازیگری را به خود اختصاص دهد. این نمایش مستقیما به جشنواره فجر راه یافت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به وقفه چند ساله در اجرای جشنواره تئاتر در استان البرز و راهیابی دو گروه از هنرمندان استان البرز به بخش کشوری جشنواره تئاتر بسیج، اظهار کرد: امیدواریم مسئولین مربوطه در استان و رده های بالاتر کمک کنند تا جایگاه هنر و هنرمند در این استان ارتقا یابد.

نوروی فر با تاکید بر ضرورت تقویت هنرمندان در بخش های مختلف هنری ادامه داد: با حمایت و توانمندسازی این هنرمندان مستعد می توانیم باز هم در سطح کشور بدرخشیم و اگر اعتقاد داریم که هنرمند با نشاط، شادی درونی خود را به جامعه منتقل می کند، پس با تقویت روحیه هنری آن ها می توانیم نشاط را به جامعه بازگردانیم.

وی با اشاره به وجود انجمن های موسیقی، تئاتر، فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، شعر، ادبیات، عکس و خوشنویسی در سازمان بسیج هنرمندان استان البرز خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی باید در مسیر استعدادیابی، تقویت انجمن ها و توانمندسازی آن ها نیز گام برداریم تا در چند سال آینده هنرمندان خوبی تحویل جامعه دهیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در پایان گفت: ما در این استان، اساتید و هنرمندان توانمند و با استعدادی داریم که می توانند در زمینه های مختلف هنری خوش بدرخشند اما باید جایگاه ان ها را ارتقا دهیم تا شاهد موفقیت های ان ها و سربلندی استان البرز در بیم جوامع هنری باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12474

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.