• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
فرمانده سپاه استان البرز:

دشمن بداند با ترور حاج قاسم خدشه ای بر عزم مردم وارد نمی شود

  • کد خبر : 25100
  • 16 دی 1402 - 11:47
دشمن بداند با ترور حاج قاسم خدشه ای بر عزم مردم وارد نمی شود
فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن باید بداند با ترور حاج قاسم نمی تواند کوچک ترین خدشه ای بر آرمان های این نظام و عزم و اراده مردم در ادامه دادن راه شهدایی همچون سردار سلیمانی، وارد کند؛ حتی تصور این موضوع نیز گزاف و خیالی خام بیش نیست.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سردارعلیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در تالار  شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: چهار سال از هجرت جانسوز و جانگذار فرمانده دلاور، پرتلاش، مقتدر و سرباز مطیع ولایت می گذرد اما هر روز بیشتر به ابعاد شگفت انگیز شخصیت بی بدیل و برجسته این فرمانده دلاور پی می بریم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، ادامه داد: شاید با اتفاقاتی که این روزها در سرزمین های اشغالی می افتد و با مشاهده مردم مظلوم غزه که اینگونه ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده می شوند و اقدامات تروریستی که رژیم خونخوار صهیونیستی در کشورهای مسلمان به خصوص پشتیبانی از حادثه تروریستی کرمان انجام می شود بیشتر دلمان هوای حاج قاسم را می کند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: این روزها بیش از پیش دلمان تنگ فرمانده دلاوری می شود که نامش ترس بر دل دشمن می انداخت اما همان دشمن باید بداند با ترور حاج قاسم نمی تواند کوچک ترین خدشه ای بر آرمان های این نظام و عزم و اراده مردم در ادامه دادن راه شهدایی همچون سردار سلیمانی، وارد کند. حتی تصور این موضوع نیز گزاف و خیالی خام بیش نیست.

سردار حیدرنیا مطرح کرد: ایران پر از حاج قاسم و دلدادگان این فرمانده دلاوره و سربازان مطیع محض ولایت است ک هر کجا لازم باشد پای در عرصه می گذارند و دشمنان را به خاک و خون می کشند. حادثه تلخ شهادت حاج قاسم عواطف نه فقط کشور ایران و بلاد مسلمین، بلکه همه آزادیخواهان سراسر دنیا را خدشه دار کرد. فرمانده دلاوری که وقتی پای در جبهه های مقاومت و مقابله با شجره خبیثه ملعونه داعش گذاشت همه دیدید که چگونه ایستاد و مقاومت و آن شجره را برای همیشه از روی زمین محو کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در هیچ رویدادی وارد نمی شد مگر اینکه از آن میدان پیروز خارج شود، عنوان کرد: هر ماموریتی که به سردار عزیز ما محول شد تا رسیدن به پیروزی، دست از صبر، تلاش، رزم و مقابله بر نمی داشت تا سربلند از میدان مبارزه بیرون آید. این جرثومه ها و باقیمانده های داعش که در برخی نقاط می بینید، زباله ها و تفاله های داعشیان خونخواه هستند که به زودی زمین از وجود این افراد نیز پاک می شود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25100

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.