• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خبر داد؛

دوره آموزشی رایگان شناخت فضای مجازی در کرج

  • کد خبر : 21217
  • 22 مرداد 1402 - 20:02
دوره آموزشی رایگان شناخت فضای مجازی در کرج
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری دوره آموزشی رایگان شناخت فضای مجازی، ادمینی اینستاگرام و سایت، درآمد از طراحی سایت، هوش مصنوعی و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سید محمدرضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری دوره آموزشی رایگان شناخت فضای مجازی، ادمینی اینستاگرام و سایت، درآمد از طراحی سایت، هوش مصنوعی و فضای مجازی خبر داد و گفت: این دوره ها با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج و سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار می شود.

وی توضیح داد: جمعی از مدرسین علوم نوآورانه فضای مجازی در استان البرز طی اقدامی شایسته با برگزاری این دوره های رایگان، شناخت ظرفیت های فضای مجازی و بهره گیری از پتانسیل های علمی نخبگان حوزه فناوری اطلاعات، با نذر دانش و آموخته های خود در موارد مذکور به یاری علاقمندان این حوزه آمده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: دوره های مذکور در هشت جلسه چهار ساعته در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر واقع در چهار راه کارخانه قند کرج برگزار می شود. مدرسین این جلسات، بهشته سادات مجبوبیان، متخصص دیجیتال مارکتینگ و کارشناس شبکه های اجتماعی به همراه مصطفی حکیمی، کارآفرین برتر جوان کشور و کارشناس بازاریابی دیجیتال هستند.

موسوی زاده در ادامه با اشاره به حساسیت فضای مجازی و ضرورت شناخت ظرفیت های آن و نیز با تاکید بر مغتنم شمردن این فرصت توسط اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: از مزایای این دوره می توان به تضمین اشتغال و کسب درآمد مناسب برای شرکت کنندگان اشاره کرد که این دوره ها از دوره های مشابه متمایز می کند. مهلت ثبت نام و شرکت در این دوره ها نیز تا ۲۱ مردادماه جاری است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21217

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.