• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

رئیس جمهور وارد استان البرز شد

  • کد خبر : 7666
  • 18 فروردین 1401 - 16:40
رئیس جمهور وارد استان البرز شد
آیت الله رئیسی در قالب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت وارد استان البرز شد.
به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت و به منظور بررسی اولویت‌های توسعه‌بخشی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات مردم، با همراهی جمعی از اعضای هیئت دولت، لحظاتی پیش وارد استان البرز شد.
وی در بدو ورود به موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی قرار گرفت. دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون، نخبگان، ایثارگران و خانواده های شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر یک روزه است.
وزرای دولت سیزدهم نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز، به منظور بررسی مشکلات و ظرفیت های تولیدی، دانش بنیان، صنعتی و گردشگری به منظور رونق اقتصادی، در شهرستان های این استان حضور میدانی پیدا می کنند.

افتتاح کارخانه تولید انسولین در شهرستان نظرآباد و افتتاح بخش تولید خط تولید کانفکشنری (شیرین کننده بر پایه ذرت شامل فروکتوز و گلوکز) از جمله پروژه های تولیدی مهم استان البرز است که امروز با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

آیت الله رئیسی پیش از این، به ۱۸ استان کشور از جمله هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7666

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.