• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج:

پروژه بزرگ، توان مدیریتی بالایی نیاز دارد

  • کد خبر : 12224
  • 23 آذر 1401 - 17:13
پروژه بزرگ، توان مدیریتی بالایی نیاز دارد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات پروژه بزرگراه شمالی که از گذشته باقی مانده است گفت: پروژه بزرگ، توان مدیریتی بالایی نیاز دارد و دخالت شهردار در راستای رفع مشکلات آن الزامی است.

 به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، به پروژه های عمرانی و ترافیکی مدیریت شهری کرج اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگراه شهید سلیمانی (کنارگذر شمالی) نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر کرج دارد.

وی توضیح داد: این پروژه ۶/۱۸ کیلومتر طول و داری ۲۱ پل است که از سال ۱۳۹۴ آغاز و در ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ به شرکت بزرگراه، احاله و در خرداد امسال تذکری داده و تاکید شد پل های B0، B2 وB20 (پل طبیعت) و اجرای پروژه تا خوارزمی نزدیک به دوهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگر سه پل مذکور احداث نشوند، پروژه قابلیت بهره برداری خود را ازدست خواهد داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج به شهردار کرج تذکر و هشدار جدی داد و بیان کرد: عدم تهیه فصل مشترک که می تواند تبعات حقوقی جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد، عدم تعیین تکلیف اجرای پل های مذکور، عدم اولویت تعیین تکلیف چهار ملک واقع در مسیرپل  B2که ۵/۷ کیلومتر آن به جهت عدم تامین قیر، آماده آسفالت است، مشکلاتی هستند که شهرداری باید آن ها را برطرف کند.

رحیمی در پایان خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: این موضوعات از گذشته در این پروژه باقی مانده و موارد دیگری نیز مانند یک عفونت جاری در بخش های دیگر پروژه نفوذ کرده است. آقای شهردار، پروژه بزرگ، توان مدیریتی بالایی نیاز دارد و دخالت شهردار در راستای رفع مشکلات آن الزامی است.

وی ضمن انتقاد از مدیریت این پروژه یادآور شد: با وجود پرداخت نقدینگی به پیمانکار اما همچنان پروژه تعطیل است. آقای شهردار انتظار می رود رفع مشکلات این پروژه مهم، به صورت جدی مطالبه هفتگی شما باشد نه اینکه کار بزرگراه به تعطیلی کشیده شود. علت تعطیلی کار، عدم تعیین تکلیف پل های مذکور و تملکات مسیر را بیان کنید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12224

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.