• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
در راستای تحقق شعار سال صورت می گیرد؛

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های اقتصادی و تولیدی

  • کد خبر : 15328
  • 17 فروردین 1402 - 21:46
رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های اقتصادی و تولیدی
رئیس دیوان عالی کشور گفت: دستگاه قضایی با تمام توان برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور امروز در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان البرز در دیدار با اقشار مختلف مردم که در دادگستری کل این استان برگزار شد، به بررسی پرونده های قضایی و درخواست های مطروحه از سوی بیش از ۳۵ نفر از مراجعین پرداخت.

وی ضمن صدور دستورات لازم در خصوص برخی از این پرونده ها بیان کرد: در ملاقات های مردمی تقاضاهای حقوقی و کیفری از سوی مراجعین مطرح می شود و هدف ما علاوه بر راهنمایی و پاسخگویی، آسیب شناسی مشکلات موجود است. دستگاه قضایی با تمام توان برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در دیوان عالی کشور با سرعت و دقت و خارج از نوبت صورت می گیرد تا در اسرع وقت منتج به نتیجه شود، اظهار کرد: دیوان عالی کشور آمادگی کامل برای رسیدگی به پرونده ها و مفاسد اقتصادی را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم عنوان کرد: در سال گذشته حجم ورودی پرونده‌ها به دیوان کشور عالی کشور ۹۵ هزار مورد بود که با تلاش جهادی همکاران ۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده مختومه شد. ورودی پرونده ها به دیوان عالی کشور بالاست که باید در این زمینه با راهکارهای قانونی چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=15328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.