• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

رشد ۶۵ درصدی کمک های نقدی به ایتام و فرزندان محسنین در البرز

  • کد خبر : 5136
  • 31 فروردین 1400 - 13:28
رشد ۶۵ درصدی کمک های نقدی به ایتام و فرزندان محسنین در البرز
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با واریز بیش از 43 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی رشد 65 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ هزار حامی، حمایت یک هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار و ۲۰۰ فرزند محسنین را بر عهده دارند گفت: با واریز بیش از ۴۳ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط این حامیان، رشد ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

وی با اشاره به واریز مستقیم این مبالغ به حساب ایتام بیان کرد: در طرح اکرام به ‌طور میانگین، ماهیانه ۸۸۰ هزار تومان برای ایتام و ۴۸۰ هزار تومان برای فرزندان محسنین از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با تاکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» مطرح کرد: این پویش در ماه مبارک رمضان نیز جهت جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و خیرین می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

محمدی فرد موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیران دانست و یادآور شد: همشهریان در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد و همچنین تماس با شماره ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5136

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.