• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

روایتگری رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، بزرگترین ماموریت ماست

  • کد خبر : 17466
  • 28 اردیبهشت 1402 - 10:10
روایتگری رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، بزرگترین ماموریت ماست
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: روایتگری ازجان گذشتگی ها و فداکاری های جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس، بزرگترین ماموریت ما و همه پیشکسوتانی است که در عرصه جهاد و شهادت پیشقدم شدند.

سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی یادگاران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری های جان برکفان دوران جنگ تحمیلی گفت: بدون تردید دوران دفاع مقدس یکی از رویدادهای غرورآفرین پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اذعان کرد: تبدیل شدن ایران اسلامی به یک قدرت دفاعی، موجب وحشت دشمنان از این کشور شده که این مهم، حاصل رشادت ها و دلاورمردی ها و ایستادگی های رزمندگان جان برکف این مرز و بوم است و وظیفه ما را در تکریم آن ها به عنوان یادگاران دفاع مقدس سنگین تر می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز بیان کرد: هر ساله در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه آفرینی جوانان دلیر میهن سرافراز ما، آخرین پنج شنبه اردیبهشت ماه، گردهمایی یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار و همه رزمندگان و فرماندهان آن دوران گرد هم جمع می شوند و خاطرات خود را مرور می کنند و آن ها را زنده نگه می دارند.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه امروز بیست و چهارمین گردهمایی یادگاران دوران دفاع مقدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: این جنگ برای ما برکاتی داشته و دارد که نباید فراموش شود. ایشان به خوبی بر این موضوع واقف بودند که در آینده بیشترین هجمه ها متوجه ارزش های این نظام و انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشرفت صنایع نظامی یکی دیگر از برکات دفاع مقدس بود که امروز موجب شده قدرت پهپادی دنیا باشیم و معادلات دنیا را تغییر دهیم، تاکید کرد: روایتگری ازجان گذشتگی ها و فداکاری های جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس، بزرگترین ماموریت ما و همه پیشکسوتانی است که در عرصه جهاد و شهادت پیشقدم شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17466

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.